In this world you tried
Not leaving me alone behind
There's no other way
I'll pray to the Gods let him stay
The memories ease the pain inside
Now I know why

All of my memories Keep you near
In silent moments imagine you'd be here
All of my memories Keep you near
Your silent whispers ,silent tears

Made me a promise I'd try
To find my way back in this life
I hope there is a way
To give me a sign you're okay
Reminds me again It's worth it all
So I can go on

All of my memories Keep you near
In silent moments imagine you'd be here
All of my memories Keep you near
Your silent whispers ,silent tears

Together in all these memories
I see your smile
All the memories I hold dear
Darling you know I love you till the end of time

All of my memories Keep you near
In silent moments imagine you'd be here
All of my memories Keep you near
Your silent whispers ,silent tears

中譯:(可能有錯吧...)

在這個世界上你努力著
不把我丟下
除此沒有其他的選擇
我將祈求上蒼讓他留下
那回憶撫平我內心的傷口
現在我終於知道為什麼了

我所有的回憶都將你留在我身旁
在沉默的片刻我想像你就在那
我所有的記憶讓你在我身邊
那些喃喃私語,那些無言的淚滴

給我一個承諾我會盡力
回到今生
我希望有人能指引
給我你還平安的訊號
再一次提醒我那是無價之寶
這樣,我就能繼續下去

我所有的回憶都將你留在我身旁
在沉默的片刻我想像你就在那
我所有的記憶讓你在我身邊
那些喃喃私語,那些無言的淚滴

在我所有的記憶中
我都看見你的笑容
親愛的,我所擁有的記憶,
親愛的你知道,我愛你,直到海枯石爛。

我所有的回憶都將你留在我身旁
在沉默的片刻我想像你就在那
我所有的記憶讓你在我身邊
那些喃喃私語,那些無言的淚滴


當初看過藝伎回憶錄
特意跑到網站上找短片
發現了這一首歌
只能說...
找死我了!
聽起來還蠻好聽的說
改天去聽聽他們別的歌...
arrow
arrow
    全站熱搜

    hyades8617 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()